Followers

Birthday shout out (Nana)

Unknown | 09:01 | 2Comments |
Views
Birthday . seingat aku , birthday aku yang paling terharu , time aku kecik2 . ma ngan daddy ajak picnic . mandi pantai . balik2 rumah , angah cakap , abang angkat aku (kwn angah), abang mir dtg bawak kek . tunggu aku balik lewat sgt, dia tinggal kan kek dalam peti . kesian abg mir. hajat nak clebrate dengan aku . 

Naik sekolah menengah, Pia and aini buat surprise kat rumah . first time kawan2 celebrate :) love this! siap dgn kek lagi . masuk university, encik afiq je yang sambut. kawan2 wish je . only nana yang kasi hadiah . :D 


kek ni mama nana yang tempah . actually, aku dah rancang dari isnin lagi dengan mama nak surprise kan nana . tapi banyak yang tak jadi . cancel tu , cancel ni . hee..

for birthday dia, aku belikan bear ni..


sebab dia suka warna kuning . :) comel kan . aku bungkus dalam paper bag ni..



beserta dengan kad ucapan yang aku lukih sendiri . naiseee~~


uit . uit . ape gelak? taw la tak lawa kan -,-'
masa aku nak pergi cari hadiah ni.. aku ditemani cousin aku , nuyu name dia . masa kecik2 aku panggil dia puyu . sebab tu lah kot makin besar, makin poyo je . haha .  tapi jangan main2 . nama dia ganas oo . 
-NURUL EVA NATASHA-


tu tengah sedap makan tu , mane perasan aku ambik gambar dia . penat berjalan , aku upah dia makan . haha . next , celebration pulak . 

Aku janji dengan mama pukul 3 . jalan jem , takyah cakap la . dengan hujan lebatnya , tapi.. semangat still tak luntur . walaupun aku dari rumah aku kat taman impian nak ke tanjung lumpur . aku redah je dengan persona 1.6 . bak kata daddy seribu nam ratus kuasa kuda . 

teringat pulak aku , suatu malam tu , mama text cakap dah ambik dah kek . simpan dalam peti baik punya . tak kasi budak nana ni nampak . then tengahari tadi before gerak , aku terbaca tweet nana 
"me: ada kek? kek sapa ni? mama n sis: retard face"
taw dah la aku yang dyorang dah kantoi.. haha . so, aku sampai2, aku bagi je terus kat nana hadiah . 


tu yang gambar atas ni jadi cam excited je kan.. haha .

now, bergambar time . 

kak nadi and nana . both dah macam twins . 

for sure she's not ready yet :D

nampak tak show off kat situ . *winkwink ~ alhamdulillah dia suka :D

muka apabila dipaksa bergambar :)

Thats me :P nampak tak mata kanan aku sepet *ketumbit sebenarnya . 

aku acah acah ayu kat situ . tak taw la kalau korang memang rasa aku ayu . haha

dah , boleh blah dah tyra~ :P

kembar kan? haa.. aku dah ckp korang tak percaya . ~

aku suka gambar ni~

mama and nana :)

kak Nadi


Okey, yang celebrate hari ni just aku , mama , kak nadi , ngan abah . 1 family :)

p/s : perasan tak blog aku dah bertukar ke www.tyralee.my :D kan sebelum ni hijaulembut.blogspot.com
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Unknown said... [Reply love]

Happy Birthday Nana ^_^

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
NORSHAHFEZA HAMSAN said... [Reply love]

happy belated birthday utk beliau =)

comelnye bear tu =) kreatif kad wat sndiri

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers