Followers

*Shopping*Popping~

Unknown | 05:20 | 3Comments |
Views
Haritu aku pergi shopping kat ECM (East Cost Mall) ataupun nama baru dia Capital Mall .

BAJU

rasa-rasanya aku gila tak? beli baju yang sama jenis sebanyak 7 helai~ cukup seminggu . haha . Aku beli color putih , hitam , pink , biru , hijau , kuning .
(1 lagi warna merah-xde dalam gambar)

Aku suka baju ni.. sebab selesa . kain dia menepati citarasa aku . Aku minat gila PDI !
banyak jugak koleksi PADINI yang aku ada . Padini Authentics , PDI, SEED . :) 
korang nak tau tak apsal aku berani beli baju ni banyak2 . sebab sekarang kan akhir tahun. ada sale :D aku dapat rm9.00 je sehelai.. kalau pakai buat lepak kat rumah pun tak ralat lagi. hee

Kat atas ni pulak
Sweater dari SEED. harganya adalah~
before less : RM 99.00
After less: RM 9.00
kalau korang, beli tak?


 Kat atas ni pulak dari Tropicana Life. harga asal adalah..

RM42.00 dan RM62.90
after less, aku dapat RM 10.00 sehelai :D

Habis shopping baju, shopping lain pulak .

BAG



Bag empat beradik . jimat and worth to have it . RM19.90 from Brands Outlet Accessory .
Ada 5 pilihan color . Biru muda, biru tua, oren, pink, hitam. (kalau tak salah)

PERFUME

perfume untuk bilik aku.. bau MUSK . wangi~

KOMIK
Puas aku cari jilid yang ke 10.. nasib jumpa.. tinggal 1 jilid lagi nak cari.. jilid 12 . kalau jumpa roger kat aku kay . kalau x, tak lengkap lah koleksi lawak kampus aku..

CREPE DURIAN
Sedap tapi mahal . aku beli kat Giant Kuantan . 4 ketul Rm10.00 . kebetulan, yang jaga tu coursemate aku time kat University dulu . dia cakap kakak dia buat . 

Yang aku makan sebelum ni 6 ketul rm10 . rasa whipping cream yang banyak . duriannye kurang. mybe sebab ramai orang tempah kat dia . so, dia nak jimat durian . tapi yang kat atas ni mmg marbles lah..

okay . itu saja bajet shopping akhir tahun saya~ * sambil kemas2 barang yang aku selerakkan untuk ambik picca tadi.. heee
www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

iema ツ said... [Reply love]

syokk gila . kalau dapat less sampai semurah tu mesti beli punya lah . haha

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Wow...shopping sakan tu Cik Tyra :-)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
NORSHAHFEZA HAMSAN said... [Reply love]

wahhhh baju die murah giler ek,hhihihih memg wajib beli kot tgk harga mcm tu

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers