Followers

Relief~

Unknown | 19:56 | 1Comments |
Views

Tiga hari trip with my sister . Fun . lots of experience . letih . terkejut . bengang . semua ada . tapi . alhamdulillah semua okay . next entry .aku cerita . dalam tiga hari , aku rindu sangat kat blog . balik-balik . aku tak boleh nak bukak blog . google yang pandai nak mampos tu pun tak jumpa blog aku . 

Aku sedar pun sebab ada hamba Allah yang bagitau kat comment blog 1 lagi . macam2 aku cuba . ingat nak delete dah domain ni . aku tanya coklateyes . tapi belum pun dia reply . aku dah jumpa penyelesaian dia . bla.. bla.. bla.. at last , berjaya jugak bukak . dengan kepandaian akal yang tuhan bagi ni . ALHAMDULILLAH...

LEGA...

aku check shoutbox . ada jugak yang concern pasal blog aku .thanks korang . *terharu~ ^,^

www.tips-fb.com

1 00 org doakan tyra sihat:

Sya Chot .. said... [Reply love]

mmg mengujila kan,google tak maw xpandai cari blog kita..huh..hee..:)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers