Followers

How To: Determine Your Stress Level In 2 Seconds

Unknown | 22:33 | 3Comments |
Views
Korang stress ke? so, aku bagi korang test selama 2 saat . kejap sangat? ikut korang la nak lama mana pun . aku tak marah punya . korang nak lepak kat blog aku sampai esok punya esok pagi pun tade hal . 

sebelum tu aku nak bagitaw . image kat bawah ni designed by Japanese psychiatrist . nama dia Akiyoshi Kitaoka.

Cara nak taw korang stress ke tak .  korang tengok bottom line . kalau dia tak bergerak, makna nya korang relaxed . kalau bergerak slow-slow, makna nya korang stress sikit . boleh dah pergi bercuti . hehe . kalau korang tengok dia bergerak laju gilerr.. maksudnya korang memang sangat2 stress . so, wat rilex . ambil pil kalau perlu . aku tak galak kan la. 

Nak lagi magic . cuba korang try . tarik nafas dalam2 . pastu tengok gambar tu . pergghhh.. tak bergerak kan . Then cuba fikir apa2 yang memang stress kan korang then tengok gambar balik . dia memang bergerak laju ikut korang punya stress .

korang jangan pulak tengok dengan member then cakap kawan korang pelik ke apa . sebab lain orang lain stress nya . taw . ingat tu . hehe

P/S: LALU KAN CURSOR KAT GAMBAR UTK EFFECT ZOOM











Determine Your Stress Level



Determine Your Stress Level



Determine Your Stress Level



Determine Your Stress Level



Determine Your Stress Level

amacam?? stress ke tak stress?


www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

hnahdy said... [Reply love]

slow je..hehe

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Smart ^_^
Wilma tak stress coz Boss cuti seminggu :-)
So, free la...Hehehe...

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

eyqa mmg stress sbb minggu nie minggu yg sgt penat... huh!

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers