Followers

Journey with kaksue (PART 1)

Unknown | 19:52 | 0Comments |
Views
Seperti yang aku janjikan. * cewah . macam janji nak kasi hadiah pulak . haha . aku nak update pasal three days trip dengan kaksue and kak ida . 

23 December 2012
Kami bertolak hari sabtu . pukul 10 camtu dari Kuantan ke Bukit Tinggi . macam-macam jadi . janji nak pergi dengan kereta kaksue . dah baiki-baiki . tapi still tak elok . so, daddy bagi kereta lumba dia. haha . Dah la masuk car wash , kereta bocor . tak pasal-pasal aku yang duduk belakang terpaksa lap-lap -,-

so, dalam tengahari camtu , kitorang pun sampai kat bukit tinggi . First time aku sampai . macam selok lah jugak . tinggi kan . kota cam kat Perancis pulak tu . 



nampak tak RM12 yang besar tu . tu harga kalau nak masuk . so, bila korang dah masuk , jumpa lah 








Ni semua aku ambik masa jalan kaki nak ke The Chateau .



nak dekat Christmas .so, pokok wajib lah kan.

Curi gambar abang botak .

jalan-jalan

Semangat kak sue ngan kat ida tengok itik

pandangan bukit tinggi

Pemandangan dari atas menara. cantik kan .

model of the year ! :P

Pedulikan buncit ku . hehe

Black Swan with makcik Arab .


Lepas puas jalan kat sini , ktorang pun jelajah ke Japanese Tea House . redah hujan . panjat tangga, bukit . lelah nak mati . haha

nampak tak jalan dia camne . 

Akhirnya sampai.. :D

Pilih-pilih , nak ke mane . Aku nak pergi ke www.tyralee.my 
hehe


rumah kecik dikerumuni . 

Ala-ala model you~

Ni aku main ajak bergambar sekali je . kesian pulak aku tengok dia.
 cam nak nangis pun ade . 

Feeling ala-ala duduk dengan orang jepun . 

Okay . aku nak muntah dah tengok aku .

With kaksue . ramai cakap kami lain . masa kecik2 dulu, kaksue ckp aku anak kutip . 
kurang ajar punya kaksue. haha

Yang ni aku suka . sporting habis . boyfie dia siap ambik gambar ktorang banyak2 .
 kat sana lah , sini lah . 

Dalam rumah jepun . cantik :D

owh.. lupa nak cakap . sewa kimono tu RM20 selama 20 minit . syok jugak pakai tu . tetiba rasa nak buat pakai lepak kat rumah je. haha . 3 lapis kain dia pakai kat perut . 

masa nak balik tu, hujan . teruk gak basah . at last , kak sue beli payung . tak sanggup lah nak tunggu jee..


Petang tu, ktorang balik . lapar gila rasa . yelah . dari pagi, ni dah pukul 5 camtu baru nak makan . lunch dah skip . ktorang pun makan lah mamee utk alas perut jap *makanan tak sihat .


Itu sahaja perjalanan hari pertama . 

TO BE CONTINUE~


www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers