Followers

Journey!

Unknown | 21:10 | 4Comments |
Views
Semalam aku pergi Jengka, Pahang . sebab? pergi ambil kad discount siswa . 

Aku gerak pukul 9 pagi.. Then pergi temerloh, ambil encik afiq kat rumah dia . sebelum nak jumpa bakal mak mertua . aku bawak la buah tangan sikit . hehe . orang cakap , nak datang rumah orang, tak kan tangan kosong kan . 

ktorang pun gerak ke Jengka . dalam 11.33 a.m , sampai dah kat jengka . lupa pulak . time tu nak sewakan buku kat junior . so, pergi rumah dia . budak sorang tu tengah mandi . ni ha.. budak jemah ni.. :P


Model kau . katanya , nak mencantikkan diri . haha

tanpa melengahkan masa , aku and encik afiq terus ke Uitm . bukan main susah nak cari parking da... cari punya cari, dapat lah satu . dah tu jauh pulak nak ke dewan yang dia bahagi kan kad tu . dulu time aku blaja , dewan tu nama dia DSG (Dewan Serba Guna/Dewan Sejuk Gilerr) sekarang dah tukar nama DIS (Dewan Indera Segara) bapak lah tak best bunyi dia . haha

sampai kat dewan , ingat nak tunggu member encik afiq jap . tiba2 member aku si haikal datang . 

Haikal : kau dah siap?
aku : aku baru je sampai.. kau?
Haikal : aku dah siap.. kau kaunter berape?
Aku : hah? ada kaunter ke.. kaunter ape?
Haikal : tengok la kat slip kau . mane slip kau?
Aku : kene ade slip ke.. hahaha...

Pastu, Haikal pun terang la.. kena masuk situ , masuk kad matrix semua then print . Aku and encik afiq pun pergi library . penuh... ramai gila orang beratur nak print . ktorang pun ambil keputusan nak print kat luar . aku ingat nak tunggu je . memandangkan susah dapat parking . tapi... encik afiq tak sabar.. hehe

dah siap print tu, aku dapat kaunter 5, encik afiq dapat kaunter 7.


Sampai2 kat dewan, jumpa kawan encik afiq . ada Fariz , Suha, Jalal (err.. tu je yang aku kenal. haha) . tengok kat bawah ni.. kaunter encik afiq ...


kaunter dia yang ade perempuan pakai baju hitam tu . dua orang je . tengok kaunter aku pulak .


Panjang kan.. kaunter pun tak nmpak lagi . so.. tunggu lah ktorang . encik afiq pun kene tunggu aku . haha
akhirnya, dapat lah jugak kad ni..


Dah siap-siap . dah penat penat . aku pun sampai nak termuntah sebab lapar dari semalam lagi tak makan . ktorang pun pergi mentakab . pergi Star Mall . makan hot plate .


masa ni encik Afiq tinggal aku sorang2 sebab dia nak pergi ambik takoyaki . taw dak ape takoyaki?
ni ha...


encik afiq rasa yang Chicken Ham & Cheese. aku pulak Prawn tapi aku tambah cheese . sedap jugak . cheese dia cair dalam mulut.. aww.. :D

*rosak program diet aku. trrr*

Dah tu , jalan-jalan . jalan jalan dan jalan . then balik .. 


nampak tak muka happy dia tu.. hahaha.. 
p/s: sehari sebelum keluar, dia dah potong rambut . nasib dia taw aku tak suka orang botak and rambut terlebih panjang . haha

tu pun komen2 ckp cine tu tak pandai potong . rambut still panjang . 

dah nak dekat pukul 5, aku pun gerak balik kuantan . 

muka sedikit pucat . LOL!
on the way balik , aku singgah jap , nak ambil Crepe Durian . 
yummy . yummy .


tempah kat sini (klik)

itu sahaja . nak pergi kedai dah . :D
www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

NORSHAHFEZA HAMSAN said... [Reply love]

da dpt kad ni tp xsume pon die bg dikaun, nyampah,hahaha

crepe durian tu yg mantapppp

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Wah...sedapnya crepe durian tu ^_^

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
hnahdy said... [Reply love]

ehem.. dah ada kad diskaun ye..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Izyan Yan Cinnamon said... [Reply love]

blog kemas..saya suka..ringan senang nk komen:)

wah crepe durian mmg sedap..rasa mcm ais krim..:)buh dlm peti sejuk mmg sedap:)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers