Followers

Cara menghadapi ayam berkokok. (Rahsia kokokan ayam)

tyra lee | 07:42 | 3Comments |
Views
Bismillahirrahmanirrahim.. Ya Allah, rindu nye kat korang . serius rindu . tekanan perasaan betul kat Jengkalifornia tu. dah la line macam hape tah . (line kat Jengke Mahkota je lah) aku dah la rindu nak hapdet . macam2 story dah terlupa .

ni ha.. nak kongsi 1 rahsia pasal kokokan ayam . kalau terdengar kokokan ayam, digalakkan berdoa mohon kebaikan, rahmat ngan kurnia Allah sebab ayam ni ada kelebihan boleh nampak malaikat . Tahu?


tak tahu..? ni lah nak bagi tau.. hehehe

Nabi s.a.w bersabda " Apabila kamu mendengar kokok ayam. maka, mohonlah kurnia kepada Allah kerana ayam itu (berkokok) melihat malaikat. dan apabila kamu mendengar teriakan keldai maka berlindunglah kepada Allah daripada ganguan syaitan kerana keldai itu melihat syaitan. "
(HR Muslim)
Okeh, lepas ni . kalau dengar ayam berkokok , taw lah nak buat ape kan . heee.. tapi duk kat bandar tak dapat dgr ayam berkokok :(

note to all: perasan tak tade signature? terpakse buang kejap sbb line tade . loading lama . so.. sad ... www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers