Followers

hari tangkap gambar kelas . :D

Unknown | 05:42 | 2Comments |
Views
Student UiTM, Jengka mesti taw pasal ni. skrang ni musim amik gambar kelas . semua excited dgn props nye kan . so, kali ni nak share gambar2 yang ktorang ambik sendiri before gambargrapher tu datang . :D

aku personally, sayang sangat kat korang . sayang gile2 . rasa taknak pisah2 sampai bila2.. dah la ni final sem . hope, semua boleh graduate same2.

first2 mestilah ade gambar aku kan :)
Shak, sarah, nana, zarith, mardiah,awin,shera,aina,tyra

Aina test the props

aku, nana dengan mardiah

aku si muka petak dgn nana si muka panjang

suka gambo ni

Sarah, Shak, Tyra Lee, Nana


Korang, aku sayang gile kat korang . tah kenapa rasa lewat sgt dapat rapat dengan korang . :(


Woi! dah kenapa nak menangis pulak dah mata ni!!! malu woi.. orang duk tengok hang ni ha...

www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Ain said... [Reply love]

comelnye kak tyra =D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@Ain Aww.. yeke? malunye.. hehe..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers