Followers

Sorry~

Unknown | 11:59 | 2Comments |
Views

entry khas untuk EA .

Happy Birthday . awak, sorry ek sebab buat awak tunggu2 kite wish . sampai awak tertido sambil pegang handphone . kite tak sengaja dah tertido dulu . maybe sebab kite tak sihat and penat~ 

kite tahu, mybe tahun ni birthday awak yang tak best sekali . yelah . kite tak dapat celebrate bday awak . but, dont worry . keep my words . nanti , kite celebrate same2 ye . 

sayang , saya syg awak~ and.. saya pernah cuba bayang kan kalau awak takde . saya mesti dah tade kekuatan . w/pun kadang2 saya ckp, saya boleh stand alone . tapi, sebenarnya tak pun . yelah . alah bisa tegal biasa .

2 June birthday awak , buat saya teringat kejadian setahun lepas . semakin ingat , xboleh tahan . and .. jujur saya ckp , saya tak boleh nak accept F .nak2 bila dia luahkan masalah dia kat awak . rasa tak patut pun ade . aishh . 

one day , saya nak bsemuka dgn dia . 

w/pun awak cakap sy jeles ke , hape ke . tak kisah . yang saya tahu , saya tanak ade org lain dalam hati awak selain saya . thats all . 

w/pun entry kali ni bunyi dia cam kejam je , tapi . sy bukan kejam.. tapi saya sayang~~
SAYANG SANGAT~ kat awak .

saya just ade awak je.. 
only one .
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Himawari Mirsada said... [Reply love]

owh,,bgus gk ek

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@elyna mirsada :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers