Followers

GIVEAWAY BANTAL FLANNEL by Ana Aleesya.

Unknown | 10:56 | 0Comments |
Views

Bismillahirrahmanirrahim~

dengan happy nya , nak join GA ni pasal kena tag dengan kawan kite ni . 
Thanks ye. :) kawan .

Meh nak cerita pasal belog Ana Aleesya sikit . Pada suatu hari.. cewahh~ aku jalan-jalan la kat blog Lyssa Faizureen . pastu kalau tak silap aku, ade satu post pasal bantal flannel ni . aku pun klik la . terus pergi ke blog comey lote ni . time tu line tak berapa elok , loading pun slow . Aku pun pergi makan dulu . 

dah siap makan, dtg balik .. then aku ingat lagi aku cakap, "WOW!" lawa siott bantal dia... aku pun tanpa melengah kan masa, terus study pasal bantal ni . pasal harga , pasal kategori bantal semua lah . sumpah teringin nak bantal comey ni . tapi 'teda bajetku bawa kau jalan2~~'

nampak tak benda atas ni . yang ni la yang aku dok study tu . haha . pastu-pastu , tanpa melengah kan masa lagi, aku pun follow beliau.. dengan harapan .. beliau nak kasi aku free..*dushum! ehem. maksud aku , dengan harapan, aku dpt oder suatu hari nanti . :) Tapi-tapi , kata orang , yang bulat tak datang bergolek, yang pipih tak datang melayang . so, aku pun join GA ni supaya ada lah peluang aku untuk memiliki bantal flannel dari hasil tangan cik hana kita yang comey lote ni . :)

Oh2, ade lagi .. lupe nak cakap . sape2 blogger yang mcam aku , ala~ yang suka blog yang active ni.. korang sesuai sgt lah follow blog ni . aku memang selalu pun kesana . sangat berbaloi . di tambah pulak , Cik hana kite ni ade buat tutorial blog , tips . kira cam , macam-macam ada lah . 

hemm, ada tak orang perasan yang aku ni tak join GA? betul la tu . lama dah tinggalkan GA ni . sebab apa? sebab aku merajuk. semua penganjur guna random.org . pastu suruh like tu, like ni . follow sana, follow sini . tak kena jiwa aku la.. pastu tak pernah kena pon. cam cik hana ni, lain . tade like/follow sponsor pun . and syarat2 dia pun senang . aku hope sgt dapat~~ klau tak, ni last la kot aku join GA.. :)


Dah tu , aku nak tag :
4. CIK
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers