Followers

kawan + sahabat + segala-galanya..

Unknown | 07:39 | 2Comments |
Views

hello peeps !
today, im gonna tell you about my friends.
LOVE THEM !

Kawan Tadika (1998)
dulu gua ade 3 orang best friends. Nama dia , Nisha, Mira ngn Diha . sebab ape? sebab dulu2, diorang slalu dapat nbr 1,2, ngn 3 kat tadika. gua plak selalu aje nbr 4. selalu kalah . kami baik sgt . now lost contact with nisha and diha . just mira . tapi, tak rapat dah . since dia dah kawin.

Kawan sekolah rendah(1999-2004)
nam tahun kat Sek. Keb. Batu Tiga, Kuantan (SEBATI) , macam2 geng masuk. geng koir, geng tarian sampai ke shah alam, last sekali , rapat dengan Pika Pateng, Fatiha, Effa . naik skolah menengah , msing2 dah lain2 . still sama sekolah dgn effa, tapi dia lain kelas . tak rapat dah . 
395860_367353023281637_100000208263134_1739009_1395466350_n.jpg (482×720)
pika pateng
Kawan sekolah menengah (2005-2007)
tiga tahun kat SMK Paya Besar, Kuantan . rapat gila dengan Ashya Sakinah, Aimi Nadia, ngn Wani . Wani dah pindah Terengganu . so, tak berapa nak contact. zaman ni best sekali. sampai form 2 je. dh naik form 3, naik kelas then rapat dengan Teha, Pia, ngn Wunny . Penah gaduh ngn wunny kat fb. smpai skrg dia block lagi. haha
395275_274156505984806_1916477095_n.jpg (399×720)
sekinoh
301891_357977857578138_1025532071_n.jpg (440×720)
aimy lee
Kawan sekolah menengah (2008-2009)
dua tahun kat sekolah yg sama, tapi kelas Saksama(kelas aliran sains). semua kawan2 ambil kelas aliran sastera. tinggal lah gua dengan pia kat kelas tu . then, join lah pulak si nurulaini . syok gila berkawan . hidup ceria sepanjang masa. 24 jam bergelak je kejenya. hidup yang dulu yang senyap aje , dah jadi havoc . owh, lupa, nak dekat last, farah join group ktorg . rindu sangat waktu tu . rasa nak nangis.. :( Pia sekarang belajar kat UMP,Pekan . Aini pulak , UPM, Serdang . Farah , baru habis matrix . gua? UiTM la.. dyorg dah degree, gua still lg diploma . still jugak ketinggalan.. hurm..

aini , aku , and pia . farah juru kamera .
farah with me (zaman skola boh)
Kawan AMG(2008-2009)
Rapat dengan Ashya, Aini, Aishah , Azhan , Azuan ngn Muz . rindu sangat2 time ni . ponteng kelas pergi cc . haha. geng2 lelaki, ponteng kelas pergi snooker . gila betul . tapi kejap je. masa memula .pastu struggle for spm.
Akademi menara gading terbaekk!
Kawan UiTM (2010-2011)
dah masuk 2 tahun belajar kat sini . suka , duka , semua rasa . kawan yang paling2 rapat. Farah Najihah . smua share kat dia . then Kechik . gua seronok sgt kawan dgn dia . tapi now ada masalah sikit dgn dia. dia dah salah paham pasal gua . entah la wey. pikah? aku tak rapat sgt dgn dia . w/pn satu geng . dia tak suka gelak .Thats all . akhma? pernah rapat ngn gua . tapi , cannot go dgn perangai dia . suka memaki . memang la dia ada jgk yg okaynya . tapi kadang2 sikap dia cam bossy sikit . then humiliate gua ..

Kawan UiTM (2012-until now)
now dah pindah rumah sewa . Rapat dgn geng baru . Nana , Sarah, Awin, Shak, Nina, Tia, Mardiah, Shera, Zarith, Aina, and Wa. mereka Awesome! pergi mana2 , sentiasa bersama .

nah kau , gua bagi gambar kelas terus . kan senang . haha
but sarah tade dlm pic ni.

www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Himawari Mirsada said... [Reply love]

bezfren..adalah segala2 nye =)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@elyna mirsada betul tu.. sush nak cari sekarang ni.. :(

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers