Followers

Kartunis lukis muka aku.. :D

tyra lee | 06:26 | 6Comments |
Views
(entry bergambar lagi~)

Tiga hari termasuk harini, (20.5.12) ade "Yo! Fest 2012" kat Taman Bandar, Kuantan. So, CT nak share pasal lukih2. excited oo.. semalam buat, harini still duk tatap muka kartun tu. hehe. 

memula sekali kita kenalah tunjuk contoh lukisan yang dah siap. :D
untuk couple.. cantik la.. :D
yang ni nama dia "NUD'S" dia yang lukis gambar CT .
yang pakai baju hitam tu, lukis kan untuk kakak CT..
yang ni kartunis binjai punye.. slumber jek CT letak sini.. hehe.
dia pelukis untuk majalah ujang. and now dia ckp baru masuk gila-gila.
ni lah kartunis binjai.. dia tengah lukis something untuk CT .. hehe
Bergambar sat.. peluang jangan dilepaskan.. :D
Yang ni, kakak CT punye.. separa siap..
yang ni CT punye.. suka sgt.. walaupun gigi nampak
cam jongang sikit.. haha

Kak sue punye berwarna.. bapak tak puas hati !
Compaire antara dua2, CT still suka yang CT..
yuhuuu~~
Ni ha.. yang kartunis binjai buat untuk CT tadi..
suka lah...~
Kak Sue pun nak jugak sebab jeles~
Walau apa2 pun, CT suka yang CT punye.. sbb ada ucapan2
segala bagai.. hehe
www.tips-fb.com

6 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers