Followers

mende tajuk aku harini ek?

tyra lee | 10:57 | 0Comments |
Views
Okeh , sementara duk pikior nak isi tajuk ape untuk entry kali ni, boleh la terus pikior entrynye sekali . eh2.. isinye dah ade lah. tade tajuk je . ni, nak cakap , tiga hari takde kat sini . korang jangan nangis pulak . bukan ape . nak pegi cuti-cuti meleysia.. yuhuu.. nak pegi Pulau Langkawi . excited semacam la!! ( ceh, padahal dah byk kali dah peginye~~)

aku pun tanye pada diri aku sendiri . " woi tyra, ngape kau nak pegi lagi kat pulau tu.. kan dah biase pegi" aku yang satu lagi pun jawab.. " sebab aitu pegi langkawi , terlupa nak tengok burung helang tangkap ikan..dah kau sibuk2 kenape?"  aku yang mula-mula pun jawab " eh, sukati aku la.. aku kan tengah ckp dengan aku sendiri"~~ =,=

ni lah permainan yang aku bese main.. dlm bhasa mudahnya mainan mereng cap Tyra Lee . time bosan2, tak pun pkul 12 keatas .. ace tengok jam kome kul bape . ni dah time dia lah ni.. tu jadi camni ni. haha .



www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers