Followers

Kuasa follower~

Unknown | 08:48 | 2Comments |
Views

Alhamdulillah.. ni la orang kate , kuasa followers . ye lah . memang kat luar sana ada cakap , nak orang follow ikhlas la , ape la . memang tu betul . sebab ape betul? sebab aku tak pernah la pulak pakse orang follow blog ni . kecuali time aku buat segmen . tu pun supaya mereka dan mereka boleh tau pasal segmen tu haa...

tapi, pada pendapat aku , follower ni salah satu medium utk kita berblogging . cam semangat kita , pendorong kita , utk terus maju jaya . cewwaahhh~

Dulu time follower aku sikit, aku cam 'alamak.. boleh ke ek camni.. hem, boleh la.. bukan ade nak baca pun . ' so, aku pun tade semangat gila bayang cam ni . hehe . since follower dah mencecah 500++ . aku cam rasa semngat baru . bukan ape . rasa la, orang tau kewujudan blog aku ni . then , ade kawan2 blogger yang selalu singgah , tinggal jejak dan jejaka kat chat aku . comment entry aku . rasa la hidup sikit dalam ni kan. :D

so, ape la pendapat korang pasal follower ni?  share lah sikit.. nak taw jugak .

www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Ayu said... [Reply love]

followers mmg pencetus semangat kita.at least we know, ada org bca hasil penulisan kita, hikss!

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@YaYaNsMuM a.k.a YMbetul tu.. Ble ade org komen2, rasa cm dhargai..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers