Followers

Tyra and Ashya tersenarai dlm 'Minah Top' ~

tyra lee | 12:54 | 0Comments |
Views
Astarghfirullahalazim~~

mengucap panjang CT bace ni.. tadi saja-saja je nak search nama sendiri . tetiba ada link video yang CT pernah buat dgn BFF, Ashya Sakinah . tersenarai dlm Minah top.


perghh.... top nye kami! haha


Tengok punya tgk, senarai yang ke 13
mintak maap lah ek kalau gambar ni tak bersesuaian.

tapi CT tak kira . nok jugak letak.
Tapi, korang jangan nak memandai search ok! 

*klik utk besarkn

still musykil~

rasanya ktorang bukan maen lagi ha pakai tudung .
acane la boleh jadi camni..


dalam hati 'sedihnye~~ :(  tapi klaka pon ade'

korang pulak macamane? pernah ke jadi macam ni?~
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers