Followers

Result aku (part 4)

Unknown | 09:40 | 2Comments |
Views

Orang dah hapdet lame dah . aku baru nak hapdet . 

tapi sebab nak melahirkan syukur aku . aku pun hapdet lah . lambat pon , lambat lah . haha . 


basically, aku amik course Office management and technology kat UiTM , Jengka . now part four . iaitu tahun kedua kat sana. incik afiq pulak amik course Sport Science and Recreation , tahun yang sama . 

kami , kami dah janji dah . masing2 nak struggle utk final . nak naik kan pointer . part one , part two , dua2 part cam tak memberasangkan . naik part 3, incik afiq dpt 3 pointer berapa tah . tak ingat . tapi aku down gila sebb pointer turun . mybe sbb aku masuk hospital kes denggi . dpt 2.89 je.

then sem ni , incik afiq still dapat 3 pointer . aku down jgk sbb aku tak check result lagi . Tapi alhamdulillah . lepas incik afiq check kan utk aku, semua subject aku A dgn B je. takde C pun . aku dapat pointer 3.33 . Alhamdulillah . incik afiq 3.09 ....


sem ni dia kalah dengan aku . so, dia kena belanja~~ haha

ni tinggal 1 sem je lagi . aku akan berusaha lagi gigih.. Ya Allah.. permudahkan lah urusan kami...amin...


nota cap kaki lembu : terngiang2 lagi dlm kepala incik afiq ckp teringin nak imam kan aku smayang . mm.. teringin jugak nk berjemaah ngn dia.
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

cik puan rrai said... [Reply love]

tahniah yaa^^

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@vendettatraveller terima kasih awak.. :D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers